Angrerett og reklamasjon
Du har alltid 30 dagers angrerett hvis du ikke er fornøyd.
Husk at produktet skal være i vesentlig uendret tilstand, dvs. ikke ødelagt eller skadet og i en slik tilstand at det går an å selge det til en ny kunde uten rabatt. Du kan forsiktig åpne og undersøke den. Angreretten gjelder ikke på data/tv-spill hvis plasten/forseglingen er brutt.
Angreretten gjelder ikke for intimproduker innen kropp-, tann-, hårpleie eller headset innenfor kategorien in-ear og bluetooth headset hvis forseglingen/emballasjen er brutt.
Ytterligere instruksjoner for hvordan du går fram finnes på returetiketten. Ved angrerett betaler du som kunde returfrakten.
Fyll ut returnotatet du sender med varen - Her finner du returmeldingen
Tilbakebetaling skjer i løpet av 5–15 dager etter at vi har mottatt og behandlet returen.
Returadress:
Returer kan skickas som brev eller paket (Norgespakke) till: 24hshop Norge, C/O Granada, PB 373, 1753 Halden, Norge, https://www.posten.no/sende/pakke/norgespakke
Reklamasjon
Hvis du skulle få en defekt eller feillevert vare, kontakt oss på kundeservice så snart som mulig.
Du har alltid 2 års reklamasjonsrett på våre produkter, helt i henhold til kjøpsloven. (3 måneder for oppladbare batterier). For at garantien skal gjelde må bestillingsnummer kunne oppgis.
Har du mulighet kan du gjerne maile et foto av feilen siden det gjør at prosessen går raskere. Vi må godkjenne reklamasjonen før noe sendes tilbake til oss.
OBS! Ved reklamasjon:
Kontakt kundeservice via kontaktskjemaet og vent på svar før du sender noe tilbake.
Transportskader
Dersom du merker at pakken eller innholdet er skadet ved levering, kan du kontakte vår kundeservice umiddelbart, så hjelper vi deg å erstatte den skadede forsendelsen.
Forskjellen på garanti og reklamasjon?
Garantien omfatter funksjonsfeil som oppstår i produktets garantitid. Den gjelder ikke hvis du som kunde har bygget om eller forandret produktets opprinnelige funksjon eller design.
Garantitiden varierer fra produkt til produkt, men hos oss er det alltid minst 6 måneder.
Forbrukere har i henhold til lovgivning 3 års reklamasjonsrett når et gjelder opprinnelige fabrikasjonsfeil. Hvis du vil benytte deg av reklamasjonsretten må du som forbruker påvise at feilen har vært hos produktet siden det ble framstilt. Reklamasjonsretten omfatter ikke slitasje eller ytre påvirkning.
Har du noen spørsmål?
Kontakt oss via skjemaet nedenfor, så kommer vi tilbake til deg så raskt vi kan.